logo esimene osa kolmapäev 24 aprill 2024  
logo teine osa  
logo kolmas osa
Vanemad aastakäigud 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
  Järgmine Reisimaailm ilmub juuni 2024
reisimaailma logo
tutvustus
tellimine
kontakt
viited
uudised
ajalooline Kreeka
 
Reisimaailm nr. (32) 2/2001
Vaata ka selle aastakäigu teisi numbreid: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5-6 | 7 | 8 ]
Lk. 4 - 5
Tallinna Lennujaama VIP-teenus
Lennujaama VIP-tuba on luksuslik kompleks, mis annab VIP-kliendile võimaluse nii häirimatult puhata kui ka vajadusel töötada lennu ootel. Kuna ruum asub transiittsoonis, saab siin korraldada ka ökonoomseid ärikohtumisi kahe lennu vaheajal. Meeldiv üllatus oma äripartnerile on tellida talle vastuvõtmisel ja ärasaatmisel VIP-teenus. Tipptasemel on ka lennujaama äriklassi ootesaal, kus äriklassi reisijatele pakutakse kõiki vajalikke teenuseid ja mugavusi.
Lk. 9
Turismimarketing Tallinnas
Turismimarketingi ja -arendusega Tallinnas tegeleb selle aasta algusest Tallinna Ettevõtlusameti üks osakond – turismiosakond. Uut struktuuri ja sellega seotud muudatusi selgitavad marketingidirektor Kairi Teniste ja turismiosakonna juhataja Kersti Uus.
Lk. 14 - 16
Turismimess Helsingis
Matka Resa 2001 toimus 18 – 21 jaanuaril, sellest võttis osa 1813 eksponenti kokku 59 riigist. Eesti oli esindatud 146 ruutmeetri suurusel ühispinnal. Oma muljeid ja kogemusi jagavad messist osavõtjad, võrreldes Soome messi nii meie koduste messidega kui ka Riia turismimessiga.
Lk. 21 - 23
Müügijuht Killu Maidla
Scandic Hotels Eesti Aktsiaseltsi müügijuht Killu Maidla on naine, kes tahab alati kõigest maksimumi saada. Kuigi ta ei ole karjääritegemist planeerinud, on tema tõsine suhtumine töösse toonud talle järjest paremaid tööpakkumisi, nii ongi ta praegu hoolimata noorusest jõudnud müügijuhi vastutusrikka ametini.
Lk. 24 - 27
Tallinna Radisson SAS Hotel
Tallinna Radisson SAS Hotel avas oma uksed 1. veebruaril ning pakub esmaklassilist täisteenust eelkõige ärimeestele ja konverentsituristidele, aga ka kõigile teistele kõrgtaset hindavatele turistidele. Eesti kõrgeimas hotellis on 280 tuba, mis on sisustatud Radisson SAS hotellidele omaste stiilidega. Konverentsi- ja banketiruumid asuvad 2. ja 24. korrusel, ruumid kannavad sadamalinnade nimesid, on sisustatud kaunilt ja töömeeleolu soosivalt. Kuna hotell on mõeldud eelkõige ärikliendile, siis on hotelli teenindusstandard “Yes, I can!” - mugavuse tagamiseks ei ole midagi võimatut, kliendile tagatakse 100% Guest Satisfaction.
Lk. 28 - 29
Tallink pakub laevareise
Kevaditi hakatakse rännuplaane tegema, kuid kõigil ei ole võimalik reisida kaugetele maadele. Tallinki turundusjuht Tiina Mander leiab, et kaugele ei peagi reisima, Tallinki laevad pakuvad odavaid laevareise koos huvitavate reisipakettidega Soome ja Rootsi. Üks suurepärane võimalus on öökruiis laeval “Vana Tallinn”, mis pakub nii meelelahutust kui elamusi, aga ka originaalset konverentsvõimalust. Tallinki toodete kataloog on väga mahukas, enne reisile minekut tuleks sellega tingimata tutvuda.
Lk. 31
Eesti sommeljeede assotsiatsioon
Sommeljee (pr.k. sommelier) on professionaal, kes tunneb põhjalikult kõiki restoranis pakutavaid jooke ning suhtleb kliendiga. Eelmisel sügisel asutasid Eesti sommeljeed oma organisatsiooni, et tõsta oma liikmete kvalifikatsiooni, korraldada vastavaid kursusi ja üritusi ning osaleda ka rahvusvahelistes ettevõtmistes.
 
   
 09-04-2024
Ilmus Reisimaailma 2024. aasta esimene number...
Loe lähemalt!
© 2001 www.ww.ee